Känslovågor och lottovinst!

Det går fort här. Vänner hörde av sig med massor av tips och råd och jag ska på intervju på fredag. Det känns inte lika hopplöst hela tiden längre, men det känns långt ifrån bra. Igår tror jag att jag sökte minst 10 jobb som administratör hos olika företag. Vissa tjänster mer intressanta än andra.
 
Igår var en rätt oskön bergochdalbana där uppvaknandet på morgonen kändes som övriga dagar, kaos. Dagen på jobbet flöt på som den skulle, bokade intervju på fredag. Glad stallkväll och glad när jag kom hem och sen kaosigt på kvällen. Då är det himla skönt att få somna i Eriks famn.
 
Anyhow. Förutom detta jobbkaos så är övrigt stabilt just nu. I helgen rider jag min första pay and jump för terminen. Mjukstart med 90cm och 1m. Nästa helg tävlar vi samma klasser i Borås på lördagen och på söndagen ska vi starta den lokala dressyrtävlingen hemma. Fina, fantastiska häst!
 
I förrgår fick jag äran att överta ett par fina transportskydd som Emilie som hyrde en box i stallet innan sommaren inte kände att hon hade användning för längre. Känner mig otroligt tacksam för detta och som grädde på moset så såg jag igår att jag vunnit ett schabrak i en dela-gilla-tävling på facebook. Ni ser: det går bra nu!
 
Tänk att den lilla känsloöppningen i måndags gjorde att saker rullar bättre och bättre för varje dag. Det är helt otroligt vad vi kan åstadkomma tillsammans. Och det är helt otroligt vad NI bryr er om jag bara frågar om hjälp. Tror att jag behöver lära mig att svälja mina "kan själv"-tankar lite oftare och bara ta hjälp. Det får jag jobba på.
 
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback