Förändring.

Det är nära gränsen nu.
Varje dag är en balansgång.
Jag lever mitt liv bakom det här glaset
och andra sidan har aldrig varit närmre.
Ett beslut är så svårt att ta.
Förändring är svårt att se som bra.
Det är nära gränsen nu
och jag trippar kring den hela tiden.
Jag kan välja vad jag vill
och jag kan bli vem jag är.
Ett beslut jag måste ta.
En förändring måste vara bra.
Det är nära gränsen nu.
Är det okej att vara nöjd nu?
Är det okej att inte vilja ha allt?
Jag har allt.
Jag har allt jag vill ha.
Beslutet borde inte vara svårt att ta.
Förändring borde kanske vara bra.
<3

Kommentarer
Postat av: research paper

Sometimes it's really very hard to make the rightest decision!

Postat av: Michelle - TR

Sv.

Tack för tipsen! Mitt största problem med det hela skulle jag tro är att få rätt mägnd med man hela tiden. Alla mina knoppar blir ojämna! Haha! Min första blir dock ALLTID perfekt! Men de andra blir riktigt fula... :/

Men jaja, öva öva öva öva helt enkelt ;)

2012-04-09 @ 15:41:39
URL: http://treryttares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback