Paradiset i Göteborg!

Nu ska jag berätta för er att jag och Pixie har hittat till paradiset. Det tog bara en timme att åka dit med buss och spårvagn. Det jag pratar om är Saltholmen! Där fanns båtar och havet och glasskiosker jordgubbar och matvagnar.
 
Vi letade oss genom skogen och hittade en klippa där vi slog oss mer och delade (90/10) på en ask jordgubbar. Sedan gick vi tillbaka och en sväng ut mot Aspholmen, men inte hela vägen. Pixie var trött och det var varmt. 
 
Inget bad den här gången, men ja, jag ska dit igen! Tyvärr fick prinsessan två fästingar av turen och jag är jätteorolig matte nu. Usch och fy, vad dom är läskiga!
 
Just nu puttrar världens kanske krämigaste lasagne i ugnen och sen blir det mat! Det enda som saknas nu är Erik. Men så småningom kommer han också hit.
 
<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Saltholmen is the shit! Delsjön är också super. Pixie kommer älska det! I höst hänger vi. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback