Nightmare.

Inatt var jag på något som kallades kombinationstävling. Det var som ett kürprogram fast i hoppning med svåra hinderkombinationer. Jag var banpersonal och åskådare samtidigt och vi fick kasta oss ur vägen för att inte hoppas över själva, då ekipagen red helt galet.
Mitt i tävlingen så anländer Pixie efter att ha varit borta ett tag hos Erik. Hon är inte liten, vit och söt, utan lila och mellanstor och hårig. Jag tog med henne in på banan där det var en massa andra hundar också. Så får vi i uppgift att bygga om ett hinder och mitt i all uppståndelse kring detta försvinner hon utan att jag märker nåt.
När jag sen ska sätta mig och fika med Izza och Jossan så kommer jag på att hon är borta. Jag letar överallt i huset där vi varit men hittar inte Pixie. Paniken bryter ut och springer runt och lockar och ropar, gråter och försöker låta normal. Men hon kommer inte.
Sen vaknar jag.
"God" morgon...
<3

Kommentarer
Postat av: therése

usch usch, tur då att det bara var en dröm!

Människor i helkropp låter bra, då kan jag passa på att öva mina modeillustrationer =)

Taget!

Postat av: therése

usch usch, tur att det bara var en dröm!

Människor i helkropp låter bra, då kan jag passa på att öva mina modeillustrationer... Taget! =)

2012-01-04 @ 21:34:55
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback