Till Alina!

"Åh, sötvovven!!
Hur känns det nu med Erik längre bort än vanligt? Jag hejar på er! :)"

Alina gör det igen! Hon får ett svar i bloggen!

Såhär är det just nu: Erik åkte, för en vecka sen ganska precis, ner till sina föräldrar för att bo där när han jobbar i gbg under våren. Jag har vetat jättelänge och varit väl förberedd. Hunden är kvar hos mig tillsvidare, då jag kommer ha mer koll på min tillvaro, eftersom allt är nytt med jobb och så för Erik.
Vi har planerat att han kommer upp till smask (24 mars, boka biljett nu på ticnet!), men det är två månader lite knappt kvar dit. Jag är säker på vårat förhållande och inget är konstigt.

Såhär känns det: :'(

MEN!

Jag gråter mig inte till sömns. Jag har roliga aktiviteter planerade varje dag. Jag äter och lagar mat. Jag diskar. Jag går ut med hunden. Med andra ord så går det så himla mycket bättre än jag nånsin hoppats! Det är skönt att vara normal faktiskt! Jag saknar honom något enormt, men jag klarar det. I alla fall änsålänge. Mycket är nog Pixies förtjänst. Hon väntar alltid på mig och hon älskar mig. Det är skönt!

Tack Alina för frågan! Kram och krya på dig nu!

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

KRAM KRAM KRAM!!!

Pixie är så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback