Michaela!

I fredags satt jag på en föreläsning i mental träning för musiker när vi fick uppgiften att skriva ner tre saker vi är bra på (inom musik). Jag plitade ner tre saker som jag tycker att jag faktiskt kan rätt bra:
1, Lära mig texter fort.
2, Sjunga gospel i kör.
3, Jag är rytmisk.
Sedan fick de som ville ställa sig framför övriga i gruppen och berätta vad man är bra på. Jag tog tillfället i akt att öva på att säga att jag också kan. Det kändes väl rätt bra egentligen. Alla satt och såg så uppmuntrande ut. Det var en bra övning och det är ALLTID bra att ha koll på vad man kan, för att egoboosta sig själv ibland.
Nu kanske ni tror att det här var det bästa med övningen. Nej, så är det inte. När vi sedan fick rast så gick jag och Michaela till kåren och det var då jag fick bekräftelse. Hon tyckte att det var spot on och att jag hade helt rätt i mina påståenden. Tack! Det gjorde min dag att höra!
Idag råkar denna fina tjej också fylla år och jag ägnar därför henne ett halvt blogginlägg (den andra halvan blev visst om mig själv, inte planerat). Hon är inte bara fin, hon är också grym på allt hon tar sig för och snygg som bara den!
Ett urval från våran senaste plåtning.
Foto: Jag

<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh vilket fint inlägg, va glad jag blir. Det är ju som en present från dig. ;) Tack! Det var trevligt att du kom förbi. Kram kram!

2012-02-12 @ 20:44:34
Postat av: Madeleine Stridbeck

Du är också en väldigt duktig på att fotografera Maria :)

Underbara bilder.

2012-02-13 @ 16:55:15
Postat av: Madeleine

hoppsan, det hoppade in ett "en" i meningen som inte skulle vara med



:)

2012-02-13 @ 21:46:50
Postat av: ev

Haha, vad roligt att du gillade det! Receptet kan jag lägga upp imorgon då jag bakar nytt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback