En dag som idag som idag som idag.

Då får du: Ett kilo tungt!
Dagens humör är väl inte på topp. Hur blir man kvitt det? Jag själv tänkte mig en lång kväll i stallet. Det brukar bota det mesta av ångesten. Tro nu för guds skull inte att det är särskilt synd om mig. Jag mår mest dåligt för att jag har någon att älska, som älskar mig tillbaka. Vilket är det finaste i världen. Tyvärr är han inte här och det sliter mig itu idag.
Men ta det lugnt! Jag har planerat att få in både frukost, lunch och middag på schemat och kommer mer än väl överleva den här dagen också.
Min käre kusin hade lagt upp ett foto på facebook som jag nu kallt snor och lägger upp på min blogg. Varsågoda:
(Efter en snabb googling inser jag att det är en sån där bild som cirkulerar kring på internetet. Men det spelar ingen roll. Det är verkligen klokt och jag håller med.)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback