Älskad!

Klockan är 9 och jag har redan hunnit köra till Kallax, köra till stallet och fixa hästen (rida senare) och köra hem igen. När jag gick upp? Halv 6...
Jag har haft tre helt magiska dagar då min älskade Erik överraskade mig i tisdags kväll genom att ring på min dörr helt utan min vetskap. Jag blev överlycklig och lite chockad vilket resulterade i att jag hyperventilerade, höll mig för munnen, skadade i hela kroppen och grät samtidigt. Ni kan tänka er.
I dagarna har vi inte gjort något speciellt. Igår bjöd jag honom på trerätters, men i övrigt har vi bara myst och njutit av att vara nära varandra.
Åh, jag orkar inte skriva om hur fantastiskt allt var, men nu vet ni. Det var underbart!:D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback