En resa till våren!

Jag tänker inte gå in på min vardag just nu. Allt jag tänker säga är att saker och ting kommer att förändras, var så säkra=).
Det jag skulle titta in för att berätta är att jag bokat en biljett ner till våren! Över Valborg kommer jag vara hos Erik och jag kunde inte längta mer! Det är härligt att känna hur man liksom "offrar" saker till förmån för andra, bättre saker! Som att jag nu offrar hårvisningen (som jag verkligen VERKLIGEN ville gå) för att träffa kärleken min. Det är inte ens jobbigt. Han är ju liksom bäst, vad annars skulle dra mig ner till honom?
Så om någon läser det här och ska till Luleå från Piteå under dagen den 26/4, så hör av dig till mig! Jag bidrar till resan med sällskap och en bensinpeng!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback