Beröm till mig själv!

Visst är det lite fint när man kan vara stolt över sig själv? Idag är jag jättestolt över mig själv och mitt sätt att rida! Känns så himla osvenskt att säga att man gör något bra, men om du tillhör kategorin som tycker att det är fel att berätta vad man är bra på, så lovar jag dig att för varje positiv sak jag säger om mig själv, så säger jag tjugo negativa..
Och det är väl inte rätt? Jag tycker att man ska vara nöjd med sig själv och stolt över vad man gör, men varför är det så svårt då?
Idag har jag i alla fall fått höra att jag är begåvad med en bra ridkänsla och att jag är bra skolad och har en bra grund. Dessutom har jag fått höra att jag är en lättlärd elev och att jag kan utföra det som jag bes om.
Jag är så sjukt stolt idag och nu ska jag glassa vidare på mitt moln med en fin middag och ett avsnitt New Girl.
Och ni fina människor som läser: Var i nuet. Testa åtminstone en dag eller två. Att leva och njuta där ni är. Ni fixar det! Det är jag övertygad om!


Bästa Farao! Han och mina tränare hemma på SORK har lärt mig allt jag kan! (Nåja, några fler är nog inblandade.. Fantastica, Viktor, Carsten, Amor, Martique, Elmiro, Sudda, Tristan, Lovely, Impala... You get it;))

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Bort med det negativa. Fram med det positiva. Man borde vara sin egen bästa vän. Eller hur? Även om det ofta är rackarns svårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback