Ja, för annars kanske dör dom.

Det blev för mycket igår. Skönt att jag har mina fasta ljus här i livet. Erik, Stallet, Pite Gospel med mera. Jag hamnar alltid tillbaka på banan när jag ägnar mig åt det som får mig att må bra, slippa känna prestationsångest.
Kursen i helgen var tokrolig. Ljudteknik och vi övade på att spela in i stereo. Jag tycker det är roligt att förstå vad jag gör och Erik är duktig på att förklara för mig. Nackdelen med kursen är att den var i helgen, vilket för mig skulle betyda skola måndag-fredag nästa vecka, och där är jag idag.
Inget planerat i helgen förutom en bastu med Veronica på söndag. Den ser jag fram emot, men innan dess ska jag inte ha några krav på mig. Jag ska andas och ta det lugnt.
Igår tog jag eftermiddagen ledigt och idag tog jag sovmorgon. Fördelen med högskola helt klart. Hur som helst. Nu ska jag duscha, äta lite frukost och vara en människa. Skönt va?
<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

Se till att chilla som bara den i helgen, och vila upp dig. Det förtjänar du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback