Hej, jag skriver om vad jag har gjort.

Jag testar nåt galet. Jag bloggar från skolan!:P Aldrig har jag väl en minut över när jag är här, men just nu har jag bestämt att jag har det.
Vi ska snart ha möte och skriva rapport, det känns bra. Jag jobbar med en toppengrupp, så våran rapport kommer rocka jorden.
Jag hade en lugn helg. Bestämde mig för att vara människa hela lördagen och fick till och med åka till stallet och rida fina Piero. Mer om det i den andra bloggen, kanske.
Igår bastade jag med Veronica och skrev ut en intervju i text. DET tog tid. Skrivandet alltså. Hursomhelst, så kändes det bra efteråt.
Idag har jag gjort en till intervju och promenerat (!) från Öjebyn och hem. Det tog 40 minuter och då gick jag raskt. Är det så att jag tränar på att gå?
Nu ska jag skriva ut ett dokument innan mötet. Tjingelingen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback