Unconditionally in love.

Idag gjorde jag nåt så onödigt!!

Jag var jättehungrig och hade just halkat ute i leran och pratat med Erik i en halvtimme. Jag kände att jag var tvungen att äta. Det är ändå fredag sa en röst inom mig och jag plockade ut kotletter ur frysen. De satt ihop rätt hårt och jag ville bara ha en så jag tar kniven och ska bända loss en och vips, så hade jag skurit mig i fingret. Så med skjuts av Josef så hamnade jag på akuten för tredje gången sen september... Jag drog en Maria, skulle man kunna säga.

Nu har de klistrat ihop mig och lindat fingret, så det blir nog bra. Himla onödigt!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Åh Tack Maria!! Det betyder verkligen mycket! Du och Veronica är grymma körledare, fortsätt så! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback