Tomorrow it may change.

Imorgon gott folk, då fylls äntligen lägenheten ut igen. Jag har saknat min andra hälft så mycket under dessa veckor och jag kan knappt fatta att han kommer hem imorrn! Jag tror att vetskapen om detta har gett mig energi, för igår städade jag hela lägenheten, putsade och skurade allt så nu glänser det och ingen disk finns så långt ögat kan nå. Sedan gick jag över till fina evelina och såg hela (!) melodifestivalen nästan lite för aktivt och trivdes riktigt bra. Och idag har jag övat, repat, lagat mat (för första gången på riktigt på typ 8 veckor) och nu tvättar jag.
Sjukt aktiv!
Nu ser jag mitt första hela avsnitt gosspi girl och ikväll ska jag somna rätt tidigt, så att det blir imorgon fort så att Erik kommer hem. Underbart!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback