Kära Jojjo!

Hej allihopa!
Det finns en fin tjej i det här landet som inte heter Jojjo, men som jag kallar för Jojjo, mest för att det är fint och passar henne så bra. Egentligen heter hon Johanna och bor söder om mitten av landet. Hon är söt och go och trevlig och fin och underbar, och senast jag träffade henne var årsskiftet 09/10. Detta finner jag lite synd, då hon är alla dessa fina saker som jag redan nämnt, men det är svårt att ses ofta när man inte bor så nära varandra.
Ja, jojjo, jag skulle vilja ses. Problemet är att jag inte har en minsta aning om hur jag ska lägga upp sommaren. Och det andra problemet är som vanligt pengar. Men jag LOVAR att om jag är i din stad så ska jag höra av mig. Jag menar, vem trodde jag skulle träffa den fantastiska Josefin i Göteborg liksom. Kanske tar jag mig till Örebro också. Vem vet? Du är hursomhelst bra. Utomordentligt bra!
Återigen, där ser ni vad som händer om man ställer frågor i denna blogg;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback