A lovely day.

Så det blev inga nybakta frukostfrallor, men det blev bullar. Min karl är fantastisk på att baka bullar. Och jag kan vända pannkakor utan stekspade! Åh, vilken mysig dag det var igår.

Jag har tänk i några dagar nu att jag ska berätta om en underbar person som inspirerar mig. Hon är jämt glad och peppad, om än ofta trött. Hennes schemalagda skoltid motsvarar dubbelt av min skoltid (med plugg), och hon sjunger i kör varje vecka. Hon är den som alltd är mest pepp, och hon använder minsta lilla energi hos någon annan och förstärker den, så att alla kan få del av den.
Hon gör mig glad. Hon är samtidigt trygg. Hon vet och hon är ansvarsfull. Lite som en cool storasyrra. Hennes blogg fyller hon med vettiga och positiva saker och jag önskar att jag var lite mer som hon. Då skulle allt vara roligare. Fantastiska, inspirerande
Marlene Garcia Toro (<--länk till blogg).

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback