Nobody knows.

Om jag dog inatt, skulle dina sista ord till mig vara: "Jag älskar dig".

På gott och ont har jag börjat beta mig igenom Grey's Anatomy. Avsnitt 6 i säsong 2 är det mest känsloladdade jag sett i denna serien. Jag grät, stängde av för att facebooka lite (ni vet, för pausen), och sen grät jag tills jag var tvungen att ringa Erik och förklara för honom att han inte får dö. Inte under några omständigheter.

Hur kan man välja sina sista ord till någon? Hur kan man acceptera döden? Hur skulle jag reagera om någon som står mig nära bara inte fanns?

Det här är frågor som är utom mitt perspektiv. Jag kan inte för min värld se att livet skulle kunna gå vidare utan Erik. Jag vet inte om det är hemskt att tänka på såna här saker eller om det kanske är lite hemsktfint. För så mycket älskar jag honom, att jag för min värld inte kan se ett liv utan honom.

Kärleken är blind. Eller så gör den mig blind. Och jag vill det.



<3

Kommentarer
Postat av: Marre

Fint skrivet Maria:)

Postat av: josefin

åh maria så fint. puss och kram.

2011-06-20 @ 23:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback