Come to me now.

Okej. Jag visste att sommaren skulle bli tuff. Men nu är det såhr: Jag gör INGENTING. Inget alls. Jag sitter i mitt rum vid min dator varje dag. Jag behöver röra på mig, men häromdagen drog jag på mig en ontihalsensjuka, så nu vågar jag inte röra mig. Jag läser Josefins blogg om att hon ska promenera med stavar och sitta i solen och lyssna på P1.

Förra sommaren var jag så. Jag hittade på små harmlösa saker att spendera mina dagar med och i år vill jag mest bara bli av med sommaren. Jag ORKAR inte. Förra sommaren jobbade jag på brännan och i år sitter jag inne.
Jag tror att detta beror på några olika saker.
1, Erik är långt borta och den här perioden är det längsta vi varit ifrån varandra.
2, Mina ögon kliar och rinner och kliar och rinner.
3, Min hals gör ont.
4, Jag är lat.
Sådär. Nu vet jag. Kanske kan jag ta tag i mitt liv nu? Eller måste jag? Näej! Jag måste inte om jag inte vill! Gött.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback