I'm in love!

Här ska ni få höra! Jag är så otroligt lycklig just idag. Jag stack till stallet vid elva och kom hem 5 och har på den tiden hunnit med massor! Ridit Säby med Ilex, Öglan med Rocky och på utebanan med Colby. Och så förstås mockat och fixat allt och snackat en del skit med Matilda. Vilken otroligt skön dag!
Men det är tufft att rida också och imorrn hälsar jag träningsvärken varmt välkommen. Ilex var PIGG, så jag flåsade som en idiot, haha. På colby fick jag för mig att det är värt att lära sig sitta ner, så jag fick mjölksyra i magen och i benen (han rör sig otroligt mycket!). Rocky var snäll och alldeles lagom som avslutning på en arbetsam dag.
Och igår hade jag ett så skönt samtal med mig älskade. Jag har sån tur som har världens finaste pojkvän. Ingen förstår mig som han gör och ingen kan hjälpa mig som han gör igenom låga perioder. Jag längtar verkligen tills vi ses igen, vilket är några veckor bort. Men då ska jag krama honom tills han måste andas och då får han det, sen ska jag krama igen och igen och igen!
Helt enkelt så är jag på moln i himlen! Jag mår bäst när jag jobbar hårt en hel dag. Då förtjänar jag att ta det lugnt ikväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback