Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Oj. Men det borde jag väl inte skriva här, för då vet ni ju OM den. Det vill vi välans inte?;) Men. Ni är trots allt mina trogna bloggläsare och jag tycker ni förtjänar något, så något ska ni få.
Jag är som många andra tjejer bra på att analysera saker sönder och samman. Och detta är väl inte så farligt sålänge man inte målar upp ett worst case scenario varje gång. Tyvär är det just det jag gör och när jag väl tar tag i saken och konfronterar problemet så har det vuxit sig så stort i mitt huvud att jag sprängs i tårar. Som tur är så är det aldrig så dåligt som jag tänkt och därför lättar trycket rätt fort, men jag önskar att jag hade lite mindre av detta eviga analyserande. Inte att ta bort helt, men mindre.
Varsågoda!
<3

Kommentarer
Postat av: Anna Vild

Hej Maria:) Ärlig o fin blogg måste jag säga! Du är inte ensam om att vara drabbad av den lilla överdosen av den där jävla bajs-genskapen. Usch och fy för den alltså.. Man får öva på att använda den på rätt sätt... Och övning ger färdighet, förhoppningsvis.

Hoppas du njuter av sommaren o laddar inför hösten. Det gör jag.. för i höst ska jag läsa musikkurser på heltid, och jag är galet nervös.......

Kram:)

2011-07-22 @ 01:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback