Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Killar som tar mitt största intresse på allvar. Som stöttar mig och försöker förstå vad poängen är.
Killar som har humor och fortfarande kan leka, dansa, sjunga nuskrivna musikaler med mig i köket och skratta med mig.
Killar som kör mig till akuten, väntar med mig hela dagen och sedan tar hand om mig i två veckor. Helt enkelt som gör för mig som jag skulle göra för honom.
Snygga killar;)
Killar som jag kan prata med i flera dygn i sträck utan att tröttna.
Killar som gillar att laga och äta god mat.
Killar som gillar att pussa mig på munnen.
Killar som har speciella saker för sig, som att blåsa såpbubblor.
Killar som håller mig varm om vintern.
Okej. Egentligen är det bara den här killen jag faller för, så är du inte han, så har du inte mycket chans. Erik, jag älskar dig!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback