Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

OJ! Vilken svår fråga. Jag vet inte om jag kan välja bara en person. Jag är himla velig i allt jag gör, men ni har säkert redan förstått det. Jag ska ta några stycken bara för att det kanske är kul.
Alex Band
Sångare i forna The Calling. Jag tror inte att jag vill byta liv med honom längre, men när jag var lite yngre så var det verkligen den personen jag skulle vilja vara för en dag, så jag skriver honom här.
Helen Sjöholm
Behöver jag förklara varför? Jag vill gärna vara henne en dag då hon ska ha konsert på t ex Dalhalla. Få känna hur det känns att vara så fruktasvärt bra!
Sara Algotsson-Ostholt
Ja, egentligen vem som helst som tävlar fälttävlan. Jag vill flyga och jag tror man kan göra det om man är på den nivån.
Malin Arnesson eller Marlene Garcia Toro
Det är blir lite närmre då de inte är superstjärnor än. Men jag tänkte på båda dom idag och jag skulle vilja ha en dag med deras energi och glädje i det de gör. Jag tror jag skulle lära mig så enormt mycket om hur man tar tillvara på positivitet av att vara någon av dom för en dag. Sen vill jag ju kunna dansa och det skulle ju komma gratis;). Så, halva dagen Malin, halva Marlene! Check!
Fast vet ni vad. Jag gillar mitt eget liv som det är!
<3

Kommentarer
Postat av: Malin Arnesson

Maria du får gärna byta liv med mig en dag, annars är du alltid välkommen att omges av vår energi när du behöver:)

Du är så himla fIn!!!

2011-07-29 @ 08:50:33
Postat av: Malin Arnesson

Maria du får gärna leva mitt liv en dag annars är du alltid välkommen att komma in i vår kärleksbubbla!

Du är så himla fin ska du veta:):)

2011-07-29 @ 08:53:58
Postat av: Anonym

Opps nu blev det två kommentarer från mig, trodde inte den första kom fram:)

2011-07-29 @ 08:55:46
Postat av: Marre

<3<3<3 längtar tills du e tillbaka så jag får ta del av DIN otroliga energi och du kan lära mig att sjunga:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback