Dag 18 – Ett ögonblick.

Jag hade dansat hela kvällen med smutsigt hår och för stora manchesterbyxor. Benen ville liksom inte sluta röra sig, och passade inte sällskapet, gick jag vidare till nästa. Jag var äntligen glad. Jag kände att jag var tillbaka helt och fullt och jag ville dansa. Natten var ganska kall och klockan var mycket. Vi hade dansat i säkert 6 timmar och jag var dödstrött i huvudet, men fortfarande pigg i benen. Jag hade sett mig om efter vänner jag känner, men alla hade gått hem. Klockan var tre på natten och de hade tröttnat för längesedan. Festen var inte på topp längre och jag sökte inget förutom någon att prata med, någon jag kände. Det stod en tjej lite längre bort som jag pratat med några gånger, och han. Det var kallt ute så jag hade på mig mina vantar, för att inte frysa. Jag gick fram till henne och sa hej. Hon svarade och han säger:
"-Vilka fina lovikavantar."
<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

åh <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback