Dag 17 – Någonting jag ångrar.

Den här rubriken är också svår tycker jag. Jag tycker inte man ska ångra saker man gjort, och kanske inte heller det man inte gjort. För allt man gjort och inte gjort har ju lett till idag.
Men jag har en sak som tog mig många år att inte ångra. När jag var liten så lekte jag med Barbiedockor. Min ena syster skulle spela in en film och lånade då mina dockor utan att be om lov och jag blev så arg att jag packade väskan och rymde till dungen bakom huset. Pappa hade letat kanske 45 minuter innan jag kom hem. De var så oroliga att de inte ens var arga när jag kom tillbaka.
Det ångrar jag att jag gjorde. Jag blir arg på mig själv för att jag utsatte mina föräldrar för det. Aldrig ska jag göra nåt liknande. Jag lärde mig väldigt mycket av det och jag tror min syn på relationer blev sundare av det.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback