Dag 15 – Mitt drömstad.

Jag har aldrig haft en drömstad. Jag vill bo där jag och min man har jobb, nära havet och nära till ett bra stall. Jag vill bo på ett ställe där människor är trevliga och välkomnande, och där det finns caféer, mataffärer och annat nödvändigt. Vart den här staden ligger spelar mig mindre roll, men vill inte bo i Piteå. Det är för mörkt på vintern, för ljust på sommaren och för kallt när det är kallt. Detta gäller nog för Norrbotten och Västerbotten också. Tyvärr. Men här i söder trivs jag.
Vatten, Hästar, Jobb, Relationer.
<3

Kommentarer
Postat av: anna

eller ett land där det är lagom varmt man kan gå i t-shirt utan att varken svettas eller frysa. inga mygg, knott, bromsar eller annan ohyra...:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback