Dag 14 – En bild på ett ställe jag vart på.

Det här är en flummig rubrik, så jag väljer att tolka den flummigt. Jag har varit på sjukt många ställen och jag har inte bilder från allt på datorn. Hade jag haft det så hade jag nog bara lagt upp en bild på Chicago;)
Fårön
Mitt gamla kök.
Ösmo
På Faraos rygg på utebanan.
I sommarhagen.
På PRK.
I korridorerna på musikhögskolan.
I linköping.
I piteå på promenad.
På solvik i källaren.
På solvik i restaurangen.
I Ösmo i mitt barndomshus.
På scen sjungandes "Vi gick på promenad".
I entrén på musikhögskolan.
Hos familjen Lundmark i Ursviken.
I byske.
På vår altan.
På sjön.
I hamnen.
På landet.
I stockholm.
På Kolmården.
På jazzfestivalen.
På Piteå Älvdal sjukhus.
I studion.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback