Dag 12 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Men åh! Jag gick och tänkte på den här rubriken idag i stallet (för det är en av få som jag kommer ihåg från listan) och hoppades att det skulle vara en ledig dag, så jag hade nåt snyggt på mig. Tyvärr är inte fallet så idag och just nu är jag för trött för att klä mig snyggt!
Så. Idag har jag haft på mig min Ica-piké, ett par jeans och ett linne under. Och efter det har jag haft Beiga ridbyxor, brunt linne och gröna ridstrumpor. Och nu sitter jag i banandräkten och har gjort kväll.
Men, eftersom ni är mina fina läsare så tänker jag i alla fall bjuda på en fräsch bild på en fräsch tjej! Varsågoda!
<3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag gillar't!

2011-07-20 @ 22:31:14
Postat av: hemlig beundrare

nomnomnom

2011-07-31 @ 11:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback