Dag 10 – Meningen bakom mitt bloggnamn.

Haha, är jag konstig som sett fram emot den här punkten? Kanske har jag sett fram emot den bara för att jag kan svaret och inte behöver tänka.
"My Hidden Part" är min andra blogg. Min första hette (heter?) Miniturbo och den hade jag på blogspot.com, men jag trivdes inte alls, så därför bytte jag över till blogg.se. Under miniturbo-tiden var jag duktig på att skriva klagigt, personligt och argt (appropå att överanalysera saker;)) och jag tyckte inte riktigt om att alla kunde läsa det. Frågan nu i efterhand kan väl vara "varför skrev jag det på en publik internetsida överhuvudtaget?". Haha! Ung och dum. Anyways. Jag skapade då Hidden Part-bloggen, för att jag ville att det skulle vara den dolda sidan av mig, den som bara några fick adressen till. Det tog emellertid inte så läng tid för mig att sprida ut den till alla som ville läsa.
Nu gillar jag namnet för jag tycker det är fyndigt. Det här är absolut ingen dold sida av mig och jag vill inte att det ska vara det. Jag gillar hur headern passar ihop med namnet också, som att den dolda jag är skuggad bakom den redigerade jag.
Jag tror inte jag kommer byta från Hidden Part på länge=) Det är liksom najs!
<3

Kommentarer
Postat av: Marre

Superfyndig honey, I like it alot! puss saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback