May the horse be with you.

Idag är första stallfria dagen sen i fredags! Tror ni att jag mår bra eller tror ni att jag mår bra? Jag rider en liten fux som till hälften består av arabblod. UNDERBART! Han sköter sig utmärkt och vi har tom testat att hoppa (det är ju så kul tycker han). Åh. Jag är så lycklig att jag får denna chansen. Tror faktiskt att det kan hjälpa mig i skolan.

Anyways. Jag har ridit lö, sö, må, ska rida on (lektion), fr (uteritt), sö (hoppning). Myspys! Igår när vi gick till Willys på kvällen efter jag varit i stallet, så höll mina ben på att vika sig. Pulsa i snö och rida tar på krafterna. Ängeln min drog pulko hela vägen hem. Jag lär få betala tillbaks, men jag var så tacksam! Nu har vi mat också! Mums!

Idag har jag första eleven för terminen och vi ska träffas och snacka om klassmusiklåtar! Kul! Nu ska jag förbereda hennes lektion!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback