I'm not gonna let you slip away, you don't have to be afraid.

Älskling sitter i stora rummet (ha! Det låter som vi har ett helt hus!) och nörd-pluggar med en klasskamrat. Åh. Jag tycker egentligen om att sitta i samma rum och mys-lyssna på allt de säger. Låtsas att jag har massor att göra på datorn och egentligen bara lyssna. Men tänkte att det inte skulle vara så mysigt att drälla lasagne över sängen och så, så jag sitter i köket istället.

Annars då? Jag ska till stallet om en liten stund och har egentligen läst alldeles för lite LUA idag. Men! Jag har faktiskt lärt mig en låt på gitarr, bokat in tonvis med rep och en sånglektion, haft elev, läst lite LUA, övat lite sång och lagat mat. Jag förtjänar en kväll i stallet. Jodå!


Let's get retarded, ha! Let's get retarded, in here!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback