He's the only one I want.

Jag har haft en sån där bra dag idag. En såndär som bara jag själv kan förstöra. Men det gjorde jag inte!
Först en helt underbar gudstjänstsjungning med pite gospel. Vilken fantastisk känsla det är att stå framför kören och veta att vi påverkar varandra, och att sedan få sjunga med dem också. Åh! Det är ren och skär lyckokärlek!

Sen kom jag hem. Kärasten min hade handlat för veckan och jag tog mig en macka innan jag smög över till Ellen för en smaskig systuga. Det är ju inte riktigt min grej att sy och sticka och pyssla. Ni som känner mig vet att tålamodet tryter rätt fort. Men det var tokmysigt. Och jag hade ju Ellen att fråga så fort jag blev osäker.

Efter ca 2 timmar som gick otroligt fort begav jag mig hem igen för att göra middag åt två hungriga ljudtekniker. Erik hade stoppat bakpotatis i ugnen och medan han och Zakarias pluggade vidare snörde jag ihop en kyckligröra och lite grönsaker. Det blev riktigt bra och pojkarna sa bara fina saker om maten.

Nu har jag försökt läsa lite om genus. Det är faktiskt rätt kul, men faktumet att jag har 90 sidor kvar till imorrn kvarstår och jag funderar på om det är värt det. Kanske ska jag och vygotskij (som iofs inte ska vara läst förrän på tisdag) ett bad snart och myser i värmen. Åter till genus.


Vackra, vackra Veronica!

<3

Kommentarer
Postat av: verran

<3<3<3

2011-01-31 @ 21:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback