Everyday is so wonderful.

Jag tar mig tid att blogga!

Nu är jag i Piteå igen efter en helt fantastisk vecka hos pojkvännens familj! Vi lekte i snön och byggde snölykta och gick promenader och spelade sällskapsspel och pratade och såg Göta Kanal 2 och 3. Ja, ni fattar grejen. Avslappning!

Här upp väntade dock jordens stökigaste lägenhet på oss, så jag har spenderat helgen med att städa, plugga och lyssna på musik om vartannat, medan älsklingen har gjort mixgrejer. Min konsert är t ex mixad nu och det känns jätteroligt! Ska sätta mig och se den nån dag. Kanske en filmkväll med inblandade? Vi får väl se.

Jag och Veronica har försökt bli kloka på tentainnehållet till imorrn också. Känns faktiskt bättre och bättre! Hon är allt en fin tjej, den där Veronica. Allt blir lättare liksom!

Just nu sitter jag i köket och tittar på när Erik diskar. Vi har ätit fläskpannkaka och snart är badet färdigtappat. Vi ska använda våran badbomb idag. Myspys!

Och se där. Ett innehållsrikt inlägg. En beskrivning av min stund.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback