I don't care what the people may say.

Jag testar tidsinställt inlägg för första gången! Jag förstår ju att det är schysst om man ska bort eller nåt sånt, men jag såg inte anledningen för mig att använda det förrns nu.

Min anledning är de senaste nio lyckliga månaderna. Nio månader brukar annars betyda barnafödande, men inte i det här fallet. Vi har helt enkelt hållt ihop i nio månader nu och jag veeet att ni inte bryr er för det är cheesy, men jag är så HIMLA kär! Erik är på riktigt, den människa som gör mig gladast av alla. Han kan få mig att skratta i vilket läge som helst och jag mår bara så bra med honom.

Idag (imorrn, i skrivande stund) har jag planerat att göra en chokladtårta till honom. Nu hoppas jag bara att han är borta ur lägenheten en stund så jag kan göra den i smyg. Undrar just om det går.. Kanske får jag försöka låna någon annans kök:P Grädde måste jag köpa också.







<3

Anyways.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback