En ganska läskig dag..

Erik Bjerknes. Mannen som igår bevisade för mig att han älskar mig hela tiden, i vått och torrt. Jag startade nämligen gårdagen med hiskeligt ont i höger sida. Gnydde och jämrade mig och Erik fick vakna till detta.
Sedan svimmade jag på toaletten av smärtan och när jag vaknade visste jag inte vart jag var eller vem jag var. I ren panik skrek jag och till slut kom jag på att det var Erik jag skulle skrika efter. Stackarn blev självklart rädd.
Badrumsincidenten och smärtan ledde till ambulanshämtning och en alla hjärtans dag på akuten. Klockan 18.00 åkte vi hem med taxi. Njursten var det. Jag som ALLTID varit lite orolig för det...
Idag är allt bättre. Jag har ätit frukost och varit i stallet och ridit. Nu ska jag äta lite lunch och sen har jag trumlektion.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback