Verksamhetsberättelse 2011!

Med pompa och ståt! den årliga verksamhetsberättelsen som publiceras i denna blogg kring varje nyår! Den har dock kortats ner och blivit ett läsbart inlägg. Ni som var med från början vet hur det kunde se ut...
Året började och slutar med att jag är blond och inget har hänt där. Jag har dock gått från snedbena till mittbena. Tycker helt plötsligt att det ser bra ut med mittbena?
Jag startade året med att rida en röd herre. Hosse skänkte mig många veck i pannan och många skratt. Sen i September så åkte han  till Umeå. Nu kommer han tillbaka igen! Himla resa det där. Ska bli roligt att få rida honom igen! I somras red jag superfina hästar: Colby, Rocky och Ilex. Tur att man får komma hem och vara människa. Jag jobbade också på Ica.
I början av förra året fick jag också uppleva min första njursten och mitt frikort kickade in då jag besökte akuten för ett skärsår i fingret. Förra läsåret var sjukåret. Detta läsåret är friskåret! Trevligt va?
Hösten var fin. Då bestämde jag och Erik att det var dags för en ny familjemedlem och Pixie fick flytta hem till oss. Hon är vackrast och bäst och jag älskar henne.
Nu står 2012 för dörren. Det är många frågor som ska besvaras i början av detta år. Jag ska klara det och orka med. Det är mitt mål. Jag ska rida mycket och mysa med Pixie så mycket jag bara kan. Jag ska sakna Erik och ringa honom precis när jag behöver, trots att han kanske sover eller jobbar.
2012 måste bli mitt år! För annars orkar jag nog inte.
Jullov i Bitterna.
Renovering av PRK. Den är äntligen över nu och anläggningen invigd!
En av Jennys och mina Photoshoots. Fler under 2012 önskas!
Erik red Hosse!
Jag köpte mig en banandräkt. Årets plagg?
Hundvaktade Polly och kände på hur det var att ha hund.
Fick en smocka i sömnen och en fin fläksläpp dan efter.
Hälsade på Pixie hos uppfödaren.
Tog hem Pixie!
Myste med Pixie!
Julen 2011. Erik, Pixie och Alfapet.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback