Somedays I feel like crying.

Det är så himla töntigt och så. Jag är så töntig. Erik hann knappt kliva på tåget innan jag ville lägga mig ner på perrongen och böla. Nu har han och Pixie påbörjat resan mot hans föräldrar och kvar i Ösmo är jag.
Jag kunde åkt med. Men så börjar jag tänka: Pengar? Tid? Hästar?
Jag funderar på att åka ner om några dagar. Men samtidigt så åker de ju med mig upp igen sen. Och det handlar om knappt två veckor ifrån varandra. Herregud, hur ska våren gå? Och sommaren? Och hösten?
Någon sa nångång: Gör inte en person till ditt allt, för om du mister den så har du inget kvar.
Jag gör gladeligen Erik till mitt allt. För om jag mister honom så vill jag inte ha nånting kvar.
Julen igår var fin. Pixie var så otroligt trött när alla hade gått så hon var nästan lite putt. Finaste lilla hunden som låg mitt bland alla julklappar och sov under klapputdelningen.
Idag passade vi på att gå ner till Ica-ängen och busa lite när solen var framme. Pixie har därför duschat två gånger idag:P haha, skitgris!
Pixie igår. Hon fick inte vara med på bilden som togs ute i uterummet...
Jaga fåglar!!
Tvångsmys!
Analogt Wordfeud!
God julhelg allihopa!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback