Last night I took a walk in the snow.

Jag sitter och väntar på att rigga. Ikväll är det klassmusikkonsert och vi ska spela två Britneylåtar. Jag vet inte hur det ska gå. Men jag är trött nu, så frågan är hur det blir sen. Erik har i alla fall lovat mig middag idag. Och om du läser älskling så vill jag gärna ha den vid kl 5. Tack!
Annars så är läget lugnt. Har haft och ska ha en massa sista gånger för terminen den här veckan. Sista körövningen med Pg, sista sånglektionen, sista seminariet. Nej just set. Inte för den här terminen, bara före jul, för, som Michaela sa det: "Det blir ännu en jul med Dysthe"..
Jaja. Nu är det bara 20 minuter kvar till rigg. Kanske ska jag byta location. Jazzrocksofforna?

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback