Love me, love me.

Jag känner att jag har försummat den här bloggen litegranna, men jag har mest varit i stallet, så därför har jag bloggat i stallet-bloggen istället.
Jag är hursomhelst uppe i Piteå igen och har gjort terminens första impulsköp. En liten kompaktkamera. Fick hem den idag och jag tror minsann att jag och Lil'C kan ha kul tillsammans. Hon är lila och fin. Hon måste bara få ett fodral också!
Jag mår väl rätt bra annars, rider varje dag och tar vara på varje minut jag får med min fantastiska Erik. Snart kommer mer folk upp hit och en ny termin med nya utmaningar startar. Kan bli riktigt bra det här!
<3

Kommentarer
Postat av: Mariah

åh, vilken snygg kamera! funderar på att köpa mig en ny kompakt kamera jag med, berätta hur den fungerar om det är en du rekommenderar :D Härligt att du får vara mycket med hästar, jag vet hur viktigt det är för dig så jag är glad att du har möjligheten <3

Hoppas att allt är bra! massa kramar från mig :)

Postat av: therése

Tack, då kan jag känna mig färdigrenoverad för ett tag. Med bloggen då =)

Jag var också inne på rött ett tag, men killen jag bor med tyckte inte om ideén.

Hur är allt med dig?

puss

2011-08-29 @ 12:49:00
URL: http://regnat.blogg.se/
Postat av: therése

härligt =)

Skolan är jättebra, trivs perfekt =)

Skolan är en slags stiftelse,så det är inte en folkis, men inte heller högskola.



Vi har lyckats välja färg nu =) Bland annat nån typ av roströd/ orange, + lite annat :p

Rosa kommer vi ha på några affischer, kommer bli sjukt snyggt,lite som en cirkus ;)



Hur länge blir du kvar där uppe i norr?

KRAM

2011-09-01 @ 00:09:42
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback