Dag 29 – Min favoritfödelsedag.

Min favoritfödelsedag är den som var i torsdags! Erik anlände till Ösmo kvällen innan och dagen startade med en frukost tillsammans. Sen fick jag pengar och en pajform (det enda jag önskat mig) av mamma och pappa. Det var väldigt soligt och varmt hemma, så vi åkte ut till Pickla Hej där storasyster med familj låg. Där var det dock sandigt och kallt, men det gjorde inget, för vi badade och åt varmkorv ändå!
Sen åkte vi hem, duschade och så var det middag med systrarna med familjer, mormor, mamma, pappa och jag. Grillat ÄR godast! Tidigare på dagen hade jag och Erik gjort en tårta, som föll isär lite vid serveringen, men smakade rätt gott ändå! Vi umgicks på kvällen allesammans och sen fick jag somna brevid min prins.
Jag fick några fina grattissms på dagen och några grattishälsningar på fejjan och ett fint grattissamtal av fina Jonas! Jag tycker att min dag var perfekt!
<3

Kommentarer
Postat av: Michaela

Grattis i efterskott :D

2011-08-07 @ 21:27:56
Postat av: Alina

Grattis i efterskott sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback