Stop right now!

Tänk att idag har jag redan hunnit med att duscha och ha ett fantastiskt projektmöte och ätit lunch! Det är en bra projektgrupp jag är med i, vi tänker och spånar fint tillsammans. Och vi kommer ha den bästa redovisningen ever!:D
Nu bär det strax av upp till skolan för ett korrep med On Duty. Jag ska tagga till med en chokladbit precis innan jag går utanför dörren. Och jag ska vara barfota i ballerinaskor! Rätt dumt jag vet, men är det vår så är det. Och jag prkar ändå inte rota fram ett par rena sockor. Trots att jag faktiskt tvättade igår.
Jag har tänkt på det här med mat de kommande dagarna. Kylens innehåll har verkligen sinat och jag har snart inget pålägg. Undra om jag ska ta och köpa fil och lite frukt så jag kan leva på gröt och fil i några dagar. Är nämligen inte så sugen på att storhandla nu.. Kyckling har jag också. Kanske äta det nåndag...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback