Knowing my help is coming from You!

Idag har jag varit i kyrkan och fått sjunga med Pite Gospel. Vet ni att jag är så glad att jag har Veronica! Hon är så grym på allt hon tar för sig. Allt från att spela gitarr och leda kör till att vara min vän. Himla fint det där.
Idag har jag också spelat ett stadigt 4otf på en svängig zztop-låt. Klassmusik rules my world! Sen har jag skrivit rapport och det är himla kul faktiskt! Det är ett intressant ämne och jag har en superbra arbetskamrat som tänker som jag och är lätt att jobba med. Åsa är guld!
Och sen har jag också pratat med världens finaste i telefon. Åh, vad det är skönt att höra hans röst, att han mår bra och att det fungerar bra därnere (i göteborg! Tro inget annat!). Han har alltid nåt fint att säga mig och idag sa han, från djupet av sitt hjärta, att han saknar mig.
Jag är snart hos honom, min finaste Erik. Jag säger som Malin. "och det känns tungt att jag ska få vänta i en vecka till." Vi flyger nämligen samma plan till stockholm. Hon är fin hon, Malin!
Jag lär mig av den fina danslärarklassen att det finns bara utrymme för en sak i livet och det är kärlek! Kärlek i olika former och med olika uttryck. Jag försöker se det mera så för så vill jag känna. Kärlek!
<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Fantastiska Maria, du är ju så bra.

Kul att du läser min blogg och jag blir så glad när du skriver så fint om min klass:)

Kram & Puss

Postat av: Laseroperation Ögon

Snyggt. (:

2011-04-14 @ 22:52:26
URL: http://laseroperationögon.se/
Postat av: Ida

Jättefin header :D.

2011-04-14 @ 23:02:05
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: rebeccadahlin

Fin blogg! :)

2011-04-14 @ 23:37:04
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/
Postat av: verran

Puss på dig! Du är bra grym du med ska du veta! <3

2011-04-15 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback