Kära Alina!

Vart har Erik tagit vägen?

Jag är så glad att jag ÄNTLIGEN fått en sån där cool kommentar som bara stora bloggare får! Tack
Alina, du ska få svaret här:
Erik är väldigt mycket närmre dig just nu än mig. Så nära att du kanske springer på honom på stan nån dag! Han gör praktik i Göteborg och på torsdag nästa vecka har jag en mysig resa inplanerad dit, över påsken!

Och ni andra, fina, kära läsare: Ställer man sånna frågor, så får man sitt namn i rubriken. Inte dåligt va?

Annars har jag ridit ett svettigt pass på Hosse och en MYCKET roligt och givande pass på Urben idag. Stall stall stall!

<3

Kommentarer
Postat av: Alina

Hahaha, vad rolig du är! Tack för inlägget, jag känner mig hedrad! :)

Göteborg är fint. Säg åt honom att promenera i Slottsskogen och Botaniska. :)

Kram!

Postat av: Jojjo

Haha, då tänker jag ställa en fråga! Saknar du mig lika mycket som jag saknar dig? :) Skulle vara kul att ses, synd att vi nästan aldrig har vägarna förbi varann :)



/Jojjo

2011-05-02 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback