If you're looking for somebody.

Jag äter köttfärssås och spaghetti så det sprutar ur öronen snart! Varför? Jo, för jag tar hand om mig själv. När jag äter med Erik så är det så varierad kost som möjligt som gäller, men när jag är själv är det storkok och mattvång. Idag känner jag mig dessutom lite sjuk och har ingen aptit whatsoever (som om jag haft det senaste veckorna ändå liksom). Så jag tar helt enkelt hand om mig själv. På söndag får jag se till att göra ett nytt storkok. För det jag gjorde i söndags räckte hela veckan. Jag har två köttfärssåslådor och två laxpajlådor kvar i frysen. Det borde ju liksom räcka i helgen.

Himla matbloggande! Nej, vet ni vad. Nu ska jag äta min köttfärssås och spaghetti. Gott!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback