Atschooooo!

Jag brukar ju mest klaga på jobbet på sommaren, av den enkla anledningen att jag jobbar då. Men idag kära vänner klagar jag på jobbet mitt under plaskiga våren. Vad är egentigen det roliga med att bygga varuberg? Jag stod i kö i 10 minuter idag på ica nära. Javisst, ica NÄRA! Första kunden hade byggt ett berg så det trillade över på den innan, så det var svårt att veta vad som tillhörde vem. Nästa kund lägger tre toapappersförpackningar PÅ varandra och resterande varor så tätt det går. Ja, fortare gick det inte. Dessutom skulle hon prompt inte lägga godispåsarna på bandet utan, nej, hon ställer de framför kassörskan precis vid scannern... Kund nummer tre lägger saker i bredd på bandet, knäckebrödet fastnade och tantan blev orolig fr att det inte skulle komma med, varpå hon bär fram dom till kassörskan och räcker dom över kassan.
Det här tog 10 minuter. Jag är inte så kinkig när jag inte jobbar eller har bråttom, men idag blev jag irriterad. På kunderna.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback