At times don't deserve you.

Det är så lustigt det här. Idag när jag kollade in de nya kommentarerna så hade helt plötsligt nya människor som jag INTE känner kommenterat min blogg. TRE stycken dessutom! Tror ni jag känner mig som en kändisbloggare nu eller? Först den där frågan från Alina och nu detta.
Det var iallafall söta saker som "Fin header", "Fin blogg" och "Snyggt" och de gjorde att jag kände mig cool. Sen kommenterade ju även två sötnosar som jag känner. Nej vet ni vad. Även om jag inte är den som bryr mig egentligen så var ju detta en riktig Egoboost (På tal om kändisbloggare alltså). =)
Annars har jag haft ett glädjerep idag och ett långt gospelrep (Och eftersom gospel betyder evangelium som betyder glädjebud, var det också ett glädjerep). Och mått allmänt gott.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback