Varför är det bara du som vet?

Klockan är 05.45 och för en halvtimme sen tänkte jag att om jag inte somnat om klockan 06.00, så skiter jag i det här och går upp istället. Sömnlöshet har väl drabbat oss alla någon gång, men detta är för mig helt nytt.
Vaknade vid 2 då Erik kom hem. Försökte i minst 40 minuter att somna om. Gav upp. Chattade lite med andra-sidan-jorden-peter. Där var klockan lunch. Försökte somna igen. Försökte väcka Erik för att få lite medlidande. Inga resultat. Försökte somna igen.

Men som ni märker är jag fortfarande vaken. Kul. Morgondagen lär bli rolig nu. Sånglektion och sångelev och affischmakeri och TV-möte och ridning. Jag lär nog orka...

<3

Kommentarer
Postat av: Peter

Det är ju jag!

Postat av: therése

jobbigt!

Prov att gå in på ikeagarderob.se

Sen kan du söka palmhager i sökrutan så hittar du mig.

Kul att du vill kolla =)

2010-10-18 @ 18:14:58
URL: http://regnat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback