Should I give up?

Det var det där med att blogga. Jag har alldeles för mycket i huvudet för att det ska vara sunt och då har jag ändå inte en enda logistisk grej där. Utan min kalender skulle jag sitta hemma.
Jag missade VC-besöket i tisdags men fick ett nytt i onsdags. Gråtande satte jag mig på cykeln (varför ska jag ödsla tid på att göra blodprov när jag är FRISK och har tusen andra saker att tänka på?!). Jag var frisk. Fint. Nu slipper jag dom ett tag.
Jag är inte i bloggläge idag. Alls. Jag vill inte skriva vad jag gör på dagarna och jag orkar inte skriva om saker jag reflekterar över. Klagobloggen-goodbye. Jag skulle behöva något varmt. Kanske ett bad? JAg badar ju bara VARJE dag... Maria-fnöske.
Nu blev jag hungrig också. Äsch. Erik pluggar. Jag vill inte störa. Jag står ut en stund. Han blir också hungrig snart. Om en halvtimme eller så lär han komma in genom dörren=)


Faran och i bakgrunden min fantastiska familj. Så stolta.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback