I've been long, a long way from here.

Ojdå. Jag ber om största ursäkten. Bloggen faller mellan stolarna när kaoset bryter ut. Förra veckan var rörig. Rent kaos skulle man kunna säga. Men klockan blev 22 varje kväll och jag fick somna. Himla tur det.
I fredags kom Michaela och Veronica över med fika och såg idol med mig. Jag behövde det. De är fantastiska.
I lördags var jag och Erik i Luleå och det var mysigt. Jag måste bara sluta upp med mina små panikattacker när något går fel. Vi hamnade i alla fall på en superfin restaurang som heter Olivers och åt något superlyxigt som hette typ chateubriand. Eller nåt:P Och en toppenefterrätt! Och avslutade sedan kvällen med en underbar film. I rymden finns inga känslor. Se den!
I tisdags fotade jag fourplay. Glatt band och glad Maria. Tre timmar senare: Lite tröttare band, AStrött Maria. Och på tal om foto. Jag har köpt ett objektiv. 70-200 f/2,8. Nu ska jag lära mig använda tele!
Idag ska jag plåta Therése och innan dess ska jag läsa lite Lua. Åtminstone ta reda på vad jag ska läsa:P
Peace!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback