I'm sorry, so sorry.

Jag är kanske världens bästa flickvän! It was never my intention to brag, men idag tror jag kanske att jag är det. Inte nog med att jag gjorde en enastående pastasallad till lunch och bjöd Erik på, just nu ligger hans smutstvätt i tvättmaskinen. Tvättpåsen var överfull och känner mig snäll idag.

Jag tror det däringa godiset som Elin tipsade om var lösningen på alla mina dispyter med mig själv. Jag gick en och en halv timma, kramade Cecilia, lunchade med Erik, bokade bastun till imorrn, kikade på restauranger i Luleå och nu tvättar jag. Hoppet om att lyckas städa och öva trummor idag är dock helt bortblåsta. Kanske övar jag om jag hittar energin ikväll.

Ett bad skulle inte sitta fel heller. Jag duschade imorse, men badkaret är annorlunda. Det är liksom inte för att bli ren, utan för att må gott. Jag tänkte försöka i alla fall. Kanske betyder det också att jag får se honom innan han fortsätter in i studiodimman ikväll.

Jag hade tänkt skissa på fotoidéer idag. Det är synd att det är så mycket vatten när man badar. Mest för att då kan man ju inte ha varken papper eller elektronik i närheten.


Modell:
Michaela
Foto: Jag

<3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Snygg bild!

2010-10-02 @ 17:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback