I am the Queen.

Men sjukt långsam människa!

Jag ger er en kortis innan jag tuffar vidare på min lediga dag. Jag är trött. Oj, så trött. Jag sover ordentligt. Minst 8 timmar varje natt. Problemet är nog att jag från ca 4.00 vaknar 3-4 gånger helt omotiverat. Det stör mig så otroligt mycket. Jag har t o m testat sova själv, men det är samma där. Jag ska prova igen inatt. Det blir bra!

Annars så rullar allt på. Jag har tokbokade dagar framöver och varje paus går åt till att andas lite och oroas över allt jag borde ha gjort som jag inte gör. Som t ex trumläxan. Får nog helt enkelt bli nån timme bakom trummorna idag. Annars kan jag inte leva med mig själv. Förutom det, så måste jag verkligen städa lägenheten idag. Jag har ju inte bott här sen jag blev sjuk. Det fungerar mest som ett sjugt dyrt förråd. Men nu har jag flyttat hem, så nu är det dags för lite dammsugning och sånt fräscht.

Till slut ber jag (för evigt) om ursäkt för min sporadiska bloggande. Ta inte illa upp. Tyck om mig ändå. Och skaffa bloglovin, så slipper ni hela tiden tomsurfa på min sida;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback